14. 7. 2015

Oblíbené letní čtení + co plánuji číst toto léto

Moje knižní doporučení

1) Amy a Roger: Na cestě - Morgan Matson
Tuto knihu jsem četla minulé léto a moc mě bavila. Nejen, že je v ní ukrytý skvělý příběh o úžasném roadtripu přes Ameriku, ale taky jsou v ní playlisty, fotky a poznámky k místům, které Amy a Roger na cestě minuli, účtenky a podobně. Je to ideální oddechovka k vodě.

2) Poslouchej! - Sarah Dessen
Poslouchej! k mému létu patří, protože jsem ji před dvěma lety přečetla za jedno odpoledne a nějak se mi vryla do paměti. Další rok v létě jsem ji přečetla znova a myslím, že letos si ji přečtu taky. Je to kniha především o přátelství, ale i z velké části o rodině a vyskytují se v ní i témata jako anorexie a další.

3) Jak mi Starbucks zachránil život - Michael Gates Gill
Kniha vypráví životní příběh jejího autora, který ztratí práci, rodinu a nakonec štěstí nalezne až za pultem kavárny Starbucks. Je o životních hodnotách a dokazuje, že za peníze si člověk opravdu štěstí nekoupí...
Četla jsem ji minulé léto a letos si ji plánuji přečíst znova.


A co si plánuju toto léto přečíst?

1) S láskou, Rosie - Cecelia Ahern
Viděla jsem film a líbil se mi, na knihu jsem taky četla dobré recenze, proto bych si ji chtěla přečíst a srovnat s filmem.

2) Všem klukům, které jsem milovala - Jenny Han
Tato kniha vyjde v češtině (myslím) koncem července a já se na ni neskutečně těším! Bude to podle mě úžasné oddechové čtení k vodě. Jenny Han také napsala trilogii Léto, na kterou jsem slyšela taky dobré ohlasy.

3) The DUFF + Lying Out Loud (LOL) - Kody Keplinger 
Opět jsem viděla film The DUFF a zdál se mi skvělý, ale co jsem tak četla u ostatních, tak knihu to nepředčilo, proto se na ni - a na její "pokračování" LOL - rozhodně chystám.

4) Polibek pro Annu - Stephanie Perkins
Tuto knihu už četli snad všichni příznivci young adult, ale stále se ještě najdou někteří (já), kteří se k ní nedostali. Líbí se mi námět knihy (Anna je poslaná studovat do Francie, kde nikoho nezná, nedorozumí se,...) a myslím, že na léto by to mohla být fajn, vtipná kniha.

5) Poslední píseň - Nicolas Sparks
Mnozí z vás určitě znají film, pro mě je to jeden z mých nejoblíbenějších. Příběh se zdá jako jen další love story, ale rozhodně to tak není a pokud jste neviděli film ani nečetli knihu, doporučuji zkusit alespoň jedno z toho.

4 komentáře:

  1. Amy a Rogera jsem taky loni četla, nádherná kniha :)) Polibek pro Annu ti rozhodně doporučuji! Sama jsem to v létě u vody četla a dá se to krásně :D A pak jdi i do pokračování, Lola se mi líbila i o něco víc... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Lolu se po Anně určitě taky chystám! :)

      Vymazat
  2. Máš v plánu číst samé zajímavé knížky :) Na spoustu z nich se taky chystám :) Třeba na LOL a Polibek pro Annu :)

    OdpovědětVymazat
  3. znám akorát S láskou, Rosie a to ještě jako film... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz