7. 8. 2015

BOOK HAUL - červenec 2015

V dnešním článku vám představím všechny knihy, které jsem si koupila za měsíc červenec. Obvykle si knihy moc nekupuju, zvláště proto, že věčně nemám peníze, ale v červnu jsem měla narozeniny a v červenci svátek, takže jsem měla peněz trochu víc a tudíž jsem si nakonec koupila pět knih.

1. It's Kind of a Funny Story - Ned Vizzini
Tato kniha je knižní předloha stejnojmenného filmu (v češtině "Něco jako komedie"), který jsem viděla už před přečtením knihy a líbil se mi, proto jsem si chtěla i přečíst předlohu. Nakonec mě kniha uchvátila mnohem víc, než film, protože vypráví příběh patnáctiletého Craiga, který trpí depresí a skoro spáchá sebevraždu, ale nakonec to dopadne dobře a "přihlásí se" do nemocnice, kde na psychiatrickém oddělení stráví pět dní, během kterých se toho hodně změní. Kniha bohužel nevyšla v češtině, ale pokud umíte alespoň trochu anglicky, určitě vám ji doporučuji (angličtina je jednoduchá a příběh je skvělý). 

2. Sherlock: Archiv případů - Guy Adams
Tuto knihu jsem si koupila hlavně z toho důvodu, abych zahnala nudu při čekání na čtvrtou sérii Sherlocka (na kterou si mimochodem budeme muset počkat až do začátku roku 2017). Kniha je plná Johnových zápisků o případech, Sherlockových poznámek k tomu a všemožných ústřižků - fotek, dopisů a podobně. Taky si v ní ale počtete o tom, jak seriál vznikal, o jednotlivých postavách a jejich hercích a nebo taky jaké rozdíly v seriálu oproti knihám museli tvůrci udělat. Určitě bych ji doporučila všem nadšencům do Sherlocka :).

3. Vražedná léčba (Labyrint #3) - James Dashner
Na třetí díl Labyrintu jsem se opravdu hodně těšila a kniha nakonec nebyla špatná (naopak, dala jsem jí na goodreads čtyři hvězdičky, i když to byly spíš tři a půl a přečetla jsem ji za dva dny), ale z celé série byla rozhodně nejslabší. První dva díly mě nadchly, protože tam Placeři řešili nějaký problém - jak se dostat z Labyrintu, jak překonat Spáleniště -, ale ve třetím už chtěli jen pomstu. Vím, že tak to skončit muselo, ale bylo to zkrátka něco trochu jiného, než předchozí díly a navíc mi začalo vadit hodně postav. Celkově kniha byla ale docela dobrá a já se těším na díl 0.5, který by se měl odehrávat ještě před tím prvním a měl by být o úplně nových postavách z reálného světa, kde propukla erupce. 

4. Rezistence (Divergence #2) - Veronica Roth 
Tuto knížku jsem si koupila na bazaru Databáze knih od Elišky, která mi poslala i krásný vzkaz a ručně vyrobenou záložku - to mi udělalo velkou radost :). Divergenci jsem přečetla minulé léto, pak jsem si koupila druhý díl v angličtině (Insurgent) s představou, že si zlepším angličtinu a... nikdy jsem ho nepřečetla. V češtině už jsem ji ale přečíst stihla a byla jsem docela zklamaná, první díl se mi líbil o hodně víc. I tak si ale ráda přečtu Alianci a nejspíš i Čtyřku :)

5. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (#1) - Ransom Riggs
Na tuto knihu jsem se moc těšila a nezklamala mě, víc si asi můžete přečíst v recenzi :). Opět jsem ji koupila v bazaru Databáze knih. 

Ps. Omlouvám se za nadměrné používání smajlíků, ale z červnových nákupů knih mám vážně radost.
A abych nezapomněla, v červenci jsem ještě vyhrála knihu S láskou, Rosie, ale dorazí mi domů až v srpnu, tak tady bude až v příštím book haulu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za komentáře. :)