29. 8. 2015

Book haul - srpen 2015

Za srpen se mi nashromáždilo celkem osm knih, z toho jedna je vyhraná (S láskou Rosie), dvě jsem dostala (Lahodně s Ellou & Všem klukům, které jsem milovala) a pět knih jsem si koupila (Eat & Run; Dash & Lily - Kniha přání; 1984; Aliance; Čtyřka - Divergentní povídky). Jsem moc ráda, že většinu z nich už jsem stihla přečíst - většinou u mě platí to, že si koupím knihu, na kterou se tak moc těším, že ji začnu číst už cestou domů. Je ale pravda, že druhý den už opět nemám co číst :D. 
A po sto letech se na mě usmálo štěstí a vyhrála jsem knihu. Ani nevíte, jakou mi to udělalo radost!

A jak to máte vy? Máte doma hromadu nepřečtených knih, nebo si koupíte knihu a hned ji přečtete?

6 komentářů:

  1. To jsou samé krásky :) Hlavně S láskou Rosie, Aliance a Čtyřka :) Užij si čtení :) Nepřečtené knihy se mi doma hromadí :) Jsem jako křeček, syslím si zásoby :D Když si knížku koupím, mám z ní hroznou radost, ale většinou ji odložím na později a na lepší časy..Výsledek je kupička nepřečtených knih :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň si můžeš být jistá, že nejsi jediná, mají to tak podle mě skoro všichni a kdybych měla peníze, tak to tak u mě taky vypadá :D Tohle byl bohužel vyjímečný měsíc, ale zbytek roku si koupím za měsíc 1-2 knihy... :/

      Vymazat
  2. počula som, že Lahodne s Ellou je veľmi dobrá kniha. Aj som si ju chcela kúpiť, lenže takáto by u mňa asi nemala perskeptívu, keďže na tie recepty by som asi nemala pri svojom študáckom a internátovom živote čas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I jen tak pro inspiraci je Lahodně s Ellou skvělá kuchařka. Je tam plno receptů, které jsem viděla prvně, a vysvětlené živiny, příběh Elly,... :)

      Vymazat
  3. Po Knihe prianí som už pokukovala a vidím, že tu máš recenziu, takže si ju určite hneď pozriem. Divergenciu si chcem kúpiť celú trilógiu, ale až na to budem mať dostatok financii - oproti iným knihám je v mojom rebríčku podstatne nižšie. Orwell a S láskou Rosie môžu byť tiež fajn knihy, čítala som na ne nejaké názory a tak. :) Pekný nákup a gratulujem k výhre!
    Charlotte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :) Snad se ti bude Kniha přání líbit, pokud se ji rozhodneš přečíst :)

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz