5. 8. 2015

Knižní wishlist, který není o knihách

Dnes bych se s vámi podělila o věci, které souvisí s knihami a které bych si ráda koupila, ale zároveň to nejsou knihy. Knihy mám samozřejmě ze všeho nejradši, ale takové maličkosti mi dělají neuvěřitelnou radost :). 

Knižní box Prudence and the Crow

Prudence and the Crow je měsíční box stejně jako Owlcrate nebo Knihobit (který si ale objednávat nebudu, protože nechci dostat žádnou čelenku ani klíčenku - nic proti). Tento box je jiný v tom, že je tak nějak vintage. Nenajdete v něm nově vydané knihy, ale spíš ty starší, o kterých se tolik nemluví, a to je podle mě skvělý nápad - já osobně miluju, když si přečtu knihu, o které jsem nikdy nic neslyšela (a líbí se mi), je to mnohem větší dobrodružství, než číst něco, o čem píše na blogu snad každý. Kromě knihy (která vám dojde i v krásné ručně šité tašce na knihu) najdete v boxu kartičku do knihovny (takovou, jaká byla dřív), záložku (ale neobvyklou), tužku, dopis a pak věci jako třeba horkou čokoládu nebo čaje (a je super, že to jsou samozřejmě sladkosti a čaje, které u nás nemáme :)). Navíc je všechno krásně zabaleno, na boxu je údajně i vaše jméno, zkrátka je to všechno dotáhnuto k dokonalosti. Pokud vás podobné věci taky baví, určitě se podívejte. Pokud jsem to dobře pochopila, cena pro nás (se zasláním do Česka) by měla být £16.

Nová knihovna

Nutně potřebuji novou knihovnu, protože ta moje je spíš taková polička a knihy jsou v ní nastrkané všude možně, aby se tam vešly. Takže bych konečně chtěla mít nějakou, ve které bude místo na moje nové knihy :). Líbí se mi tato z Ikey. 

Knižní plakáty

Nejraději bych si s nimi oblepila všechny stěny pokoje, což asi nepůjde, ale každopádně... minimálně jeden bych si chtěla koupit (a když myslím jeden, myslím tak pět). Dají se sehnat na Knižním vesmíru.


Knižní placky & hrneček

Tohle už jsou takové maličkosti, ale jak jsem už říkala - právě tyto věci mi dělají největší radost :). Opět z Knižního vesmíru


A co zpříjemňuje čtení vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za komentáře. :)

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz