28. 9. 2015

Knížky toužící po věrnějším majiteli

Tyto knihy u mě strádají - buď se za tu dobu, kdy je mám doma, úplně změnilo, co čtu, nebo jsem je četla, ale nebyly můj šálek čaje. Ale protože jsou knížky vzácné, určitě si zaslouží nové, věrnější majitele, kteří je budou mít radši než já :).

Tudíž v případě, že byste měli o některou z knih zájem, můžete mi napsat na email kristyna.sevcakova@gmail.com. K ceně je potřeba připočíst i cenu poštovného. V případě koupi více knih platíte samozřejmě jedno poštovné, ale bude vyšší (podle počtu knih).


Pod nekonečnou oblohou - Veronica Rossi (Nebe #1)
Stav knihy: Kniha je párkrát čtená, ale není poškozená.
Cena: 130 Kč + poštovné


Prokleté město - Lisa McMann
Stav knihy: Jednou čtená, kromě zohlého rohu (paperback) žádná vada.
Cena: 100 Kč + poštovné


Nikdo není bez viny - Kiersten White (Paranormálové #2)
Stav knihy: Slepený roh, ale jinak je v pořádku. 
Cena: 80 Kč + poštovné


Jednou provždy - Kiersten White (Paranormálové #3)
Stav knihy: Nová, nečtená.
Cena: 100 Kč + poštovné


Zápas o osud lidstva - Christy Raedeke (Mayské proroctví #1)
Stav knihy: Jednou čtená, bez vady.
Cena: 100 Kč + poštovné
ZAMLUVENO


Návrat na ostrov pokladů - Andrew Motion
Stav knihy: Jednou čtená, jako nová.
Cena: 70 Kč + poštovné
ZAMLUVENO

2 komentáře:

  1. Ahoj, narazila jsem na Tebe přes facebook skupinu díky tomuto článku a miluju tvůj blog! Čteš stejné knížky jako já, máš nádhernou grafiku a skvěle píšeš! :) Už Tě sleduju a těším se na další článek, zatím si budu číst ty předešlé :D:).
    www.olivesny.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc Ti děkuju za tak hezký komentář! :) Vážně mi to udělalo velkou radost :).

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)