24. 10. 2015

Podzim skrz mé oči

Co pro vás znamená podzim? Pro mě je to nejlepší roční období a velkou roli v tom hrají i knihy, které v tomto období získávají takový jiný smysl. Miluju, jak je všude popadané listí a ráda si teď čtu venku. Vypadá to, že letošní podzim a zimu budeme chodit s mou kamarádkou Verčou každý čtvrtek na okružní jízdu "knihovna - knihkupectví - kavárna", protože jsme byly právě včera a bylo to skvěle strávené odpoledne :). Domů jsem se vracela s devíti "novými" knihami - dvě koupené v knihkupectví a sedm půjčených z knihovny. Neptejte se mě, kdy to všechno přečtu, protože to sama netuším, ale půjčila (a koupila) jsem si úžasné knihy! Do Vánoc už mám teď zákaz nakupování (ne že bych snad nepočítala s tím, že ho poruším), protože jsem bez peněz a Vánoce čekají za rohem...

Na fotce je Verča s novou knížkou (Řeky Londýna - říkala, že mi ji pak půjčí!), horkou čokoládou a spoustou knih. Ne, číšnice se na nás vůbec nedívala zvláštně. :)
Taky se občas chcete vrátit do toho bezstarostného dětství?

A jak trávíte letošní podzim vy?

6 komentářů:

  1. krásne fotky! ja trávim jeseň bohovským frlaním, a škola atd. inak Řeky Londýna som si chcela kúpiť, ale som to nikde nevedela nájsť! mám to v to read liste, neviem sa na to dočkať, a tú obálku asi zjem, taká je krásna! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Obálka Řek Londýna se mi taky moc líbí!

      Vymazat
  2. Skvělý článek a nádherné fotky:) Já podzim miluju a nenávidím :D Je to takové období zvláštní pro mě.
    Jinak s knihami to mám stejně :D Vždycky odcházím s plnou náručí.

    The Lazytude

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Knihy jsou na podzimu úplně nejlepší! :)

      Vymazat
  3. Ach podzim!♥ Miluju ho, je to bezkonkurenčně moje nejoblíbenější roční období! :) Ta hromádka knih je celkem pořádná :) Úžasné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji. :) Podzim je úžasný... a knih není nikdy málo! :)

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)