11. 11. 2015

BOOK HAUL - říjen 2015

S book haulem jsem tentokrát přicházím trochu později, protože už máme třetinu listopadu pryč (a já jsem zatím přečetla jen jednu knihu). Stejně jako minulý měsíc se mi nashromáždily celkem tři nové knihy, z toho opět všechny koupené. V listopadu to bude snad ještě slabší, protože pomalu (vlastně docela rychle) přicházejí Vánoce a já začínám zjišťovat, že pokud to nakupování knih neomezím, tak nebudu mít na dárky. 
Zase jsem ale díky tomu zjistila, že knihovna vůbec není špatná věc! Nemyslete si o mně, že bych nikdy nechodila do knihovny, ale od června až po září byla zavřená a tak jsem si na ty pravidelné návštěvy knihovny docela odvykla. Tím, že teď ale nemůžu nakupovat žádné knihy, tak chodím do knihovny každý čtvrtek, vždy vrátím jednu knihu a domů odjíždím s dalšími pěti půjčenými (přičemž doma mám samozřejmě spoustu dalších půjčených a nepřečtených knih... klasika). 
Teď už ale zpátky ke knihám za říjen.

Koupené knihy
První knihou, kterou jsem si v říjnu koupila, byl Marťan. Původně jsem ji číst nechtěla, protože sci-fi není můj oblíbený žánr, ale pak jsem ji viděla s Verčou na letišti a ani jedna z nás neodolala (hlavně po všech těch nadšených recenzích). Knížku už mám bohužel asi tři týdny rozečtenou, zkrátka se do ní vůbec nemůžu začíst. I tak ale musím říct, že tam byly části, které se mi opravdu hodně líbily a u kterých jsem se i hodně nasmála :). Recenzi psát nebudu, protože ani nevím, jestli ty moje myšlenky z tak velkého časového úseku dám dohromady a navíc myslím, že to ani nemá cenu, protože už o tom slyšel každý. 

Další dvě knihy jsem si koupila ve čtvrtek s Verčou (je to takový můj parťák/parťačka na nákupy knížek a návštěvy knihkupectví). Na Mechanického prince jsem se moc těšila, protože má v zahraničí tato série velký úspěch. Musím říct, že si teda s českým překladem dali opravdu na čas, ale jsem ráda, že se nakladatelství Yoli rozhodlo tuto sérii vydat :). A poslední koupená kniha za říjen je druhý díl Sirotčince slečny Peregrinové - Podivné město. Knihu jsem ještě nečetla, ale doufám, že se na ni v listopadu dostane a přečtu si ji. Zpracování je opět krásné, ale ten obří nápis na hřbetu mi opravdu vadí (v porovnání s prvním dílem - to můžete vidět na fotce třeba tady) to vypadá opravdu směšně. No, hlavně že ji mám už doma.

Ještě jeden nápad, o který se musím podělit
Možná někteří z vás postřehli, že k aplikaci VSCO se teď přidala DSCO - víceméně jde o gify, které si samy můžete vytvořit. A to mě dohnalo k jedné myšlence... Pamatujete si, jak dřív (nebo možná ještě teď) spousta lidí dělala gif recenze? Zkrátka pomocí gifů vyjádřili své emoce a pocity při čtení knihy. Napadlo mě, že bych mohla udělat gif recenzi pomocí mých vlastních gifů! :) Muselo by jít o nějakou knihu, která by ve mně vyvolala hodně emocí a musela bych vymyslet, jak udělat ty gify. Ale myslím, že by to stálo za to! Tak napište, co si o tom myslíte :).

Užívejte si podzimu a už se začněte konečně všichni těšit na ty Vánoce, protože si přijdu blbě, když si doma na začátku listopadu zpívám koledy a nerada bych v tom byla sama. A nezapomeňte hodně číst (ne jako já)! :)
Ps. Přihlašujte se do Knižíška! :) Čím více lidí, tím lépe. Přihlašování končí už 15. listopadu!

2 komentáře:

  1. Prima book haul! :)
    Marťan je moje nejoblíbenější knížka vůbec (dělí se o první místo s Ready player one v kategorii samostatně stojících knih), takže mě mrzí, že se ti nelíbí, ale chápu, že asi není pro každého. Mě tam ta věda a technika bavila (studuju chemii), ale asi to nesedne všem :) Mark Watney je můj virtuální boyfriend, kdybys to nevěděla! :D
    Podivné město mám už doma asi rok a půl a pořád jsem ho nečetla. A to jsem ho pochopitelně musela mít v momentě, kdy vyšlo. Hm. Když o tom tak mluvíš, začal mě štvát ten obr nápis! :D
    A Mechanického prince asi číst nebudu. Nástroje smrti nemám moc ráda (dobře četla jsem pět dílů, ale Clary je zkrátka ta nejotravnější postava v historii knižních hrdinek).
    VSCO nepoužívám, ale ta aplikace na gify může být fajn :) Recenze s gify mě na goodreads vždycky pobaví, i když na blogu asi preferuji ty normální :)
    Parádní článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mark je skvělý, jako virtuálního boyfrienda ti ho rozhodně schvaluju! :D A jinak myslím, že se mi kniha nakonec líbit bude... Jen se do toho musím pořádně začíst. Možná si ji půjčím z knihovny v češtině (v angličtině se to dá, ale ty technické popisy mě docela nudí a přitom mám chemii taky docela ráda).
      Já ten nápis nenávidím a je to hlavní důvod, proč jsem s koupením knihy čekala tak dlouho :D. Nemohla jsem se přes to přenést. A i teď jsem přes ty dvě knihy s hroznými hřbety postavila jinou, aby to nešlo vidět :D.
      Z Nástrojů smrti jsem četla jen první díl a taky jsem nebyla nadšená, ale tato série mi přijde o dost jiná. Má nádech viktoriánského Londýna a taky jsem si oblíbila hlavní hrdiny (což u mě není nic obvyklého).
      Děkuju :).

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz