8. 11. 2015

The Fall Time, Cozy Time Book Tag

Autorka tagu
Na blogu jsem se ještě nezapojila do žádného tagu, ale protože teď vůbec nemám náladu na delší články a navíc vážně miluji podzim, rozhodla jsem se zapojit do tohoto podzimního tagu :). Otázky jsem původně chtěla překládat, ale pak jsem zjistila, že to zní dobře jenom v angličtině, takže budu spoléhat na to, že většina z vás umí anglicky.

1. Crunching leaves: The world is full of color! Choose a book that has reds, yellows and oranges on it.
Vybrala jsem knihu Spáleniště: Zkouška od Jamese Dashnera, tedy druhý díl série Labyrint, protože má jako jediná kniha, kterou vlastním, na obálce opravdu všechny tři barvy.

2. Cozy sweater: It's finally cold enough to wear warm, cosy clothing. What book gives you the warm fuzzy? 
To bude určitě kniha Dash & Lily: Kniha přání. Nemůžu sice říct, že bych si ji úplně zamilovala, ale atmosféra vánočního New Yorku je úžasná. Když si na knihu vzpomenu, mám chuť zachumlat se do deky a čekat na Vánoce :).


3. Fall storm: The wind is howling and the rain is pounding. Choose your favorite book or genre to read on a stormy day.
Ve dnech, kdy není moc hezky, ráda čtu knihy, které nejsou moc akční, zato jsou plné hlubších myšlenek. Do takových dní se skvěle bych doporučila Tři kamarády od Remarqua, Norské dřevo od Murakamiho nebo Ostrov lhářů od E. Lockhart (pokud si chcete přečíst young adult).


4. Cool, crisp air: What cool character would you want to trade places with? 
Momentálně mě napadá jen Tessa z Pekelných strojů od Cassandry Clare. Po prvním díle ji mám opravdu ráda a být ve viktoriánském Londýně s Jemem, nebo si číst v knihovně, to by bylo ideální :).

5. Hot apple cider: What is an under hyped book that you wanna see by the next hottest, biggest thing in the world? 
Myslím si, že v Česku nemá velký úspěch série Sirotčinec slečny Peregrinové od Ransoma Riggse. Mně se ale první díl velmi líbil a na poličce na mě čeká druhý, na který se brzy chystám :). 


6. Coats, scarves, mittens: The weather has turned cold and it's time to cover up. What's the most amazing book cover that you own that you would want to keep hidden from the public? 
Já mám nejradši obálku Zlodějky knih od Markuse Zusaka. Přebal je schválně vyroben tak, aby kniha působila staře, jako by byla rodinným dědictvím, a přitom vypadá krásně. Zároveň je jednoduchá a u obálek většinou platí, že méně je více. 


7. Pumpkin spice: What is your favorite food in the fall time? 
Moje nejoblíbenější podzimní jídlo je dýňová polévka. Mohla bych ji jíst opravdu pořád a stále by mi chutnala. Když ji ještě posipete dýňovými semínky, je opravdu vynikající :).

8. Warm, cozy bonfire: Spread the warmth! Who are you going to tag? 
Taguju všechny, kteří milují podzim a knihy! :) Pokud se také zúčastníte tohoto tagu, nezapomeňte mi do komentářů poslad odkaz, ráda se podívám i na vaše odpovědi.

Užívejte si podzimu!
Ailes

2 komentáře:

  1. ach, traja kamaráti sú moja srdcovka :) akurát že som polku pomaly asi preplakala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, hlavně konec... Asi právě proto se mi hodí do deštivých dnů :)

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz