17. 11. 2015

Podzimní soutěž o vánoční knihu

Ačkoli to vůbec nevnímám, zbývá už jen 37 dní do Vánoc, a tak jsem se rozhodla vám čekání zkrátit soutěží o knihu, která je vánoční atmosféry úplně plná. Chtěla jsem ale, aby to nebylo jen tak, a vymyslela jsem úkol, který vás doufám bude i trochu bavit. :) Tak pojďme na to!

Soutěž je uzavřená!

Zadáním úkolu je několik indícií, podle kterých musíte uhodnout, o jakou se jedná knihu. Může se jednat o motivy nebo témata, která se v knize objevují, také o prostředí, ve kterém se kniha odehrává, zkrátka téměř cokoli. Snažila jsem se neudělat to moc těžké, tak doufám, že alespoň jedno z toho každý z vás zvládne. :) Skoro všechny knihy patří do žánru young adult, stejně jako kniha, kterou můžete vyhrát. Abyste vstoupili do soutěže, musíte uhádnout jednu otázku. S další uhádnotou se vám pak přičítají vstupy navíc. Snad je to dost jasné, případné dotazy mi napište do komentářů. Po skončení soutěže někoho náhodně vylosuji a pošlu mu email. Na odpověď mude mít tři dny, tedy 72 hodin, pokud neodpoví, vylosuji někoho jiného. Pokud víte, že v tuto dobu nebudete mít přístup k internetu, napište mi to do emailu spolu s odpověďmi a já na vás počkám. :) Pro soutěžení mě nemusíte sledovat přes GFC ani nikde jinde, ale byla bych za to moc vděčná. :) 


Odpovědi (NÁZEV A AUTOR KNIHY) zasílejte na email:
bloglivreslibri@gmail.com
od 17. do 1. prosince 2015 (do půlnoci)

Úkoly
Londýn - 19. století - stroje - převtělování - jiný svět

Německo - 2. světová válka - knihy - dětství - přátelství

uvěznění - chlapci - ztracené vzpomínky - zničená Země - boj o přežití

rodinné tajemství - hledání odpovědí - zvláštní ostrov - fotografie

bohatá rodina - ostrov - tajemství - spousta lží

budoucnost - únos dívek - smrt v mládí - rodina - bohatý život

roadtrip - Amerika - láska - playlist - Route 66

univerzita - dvojčata - fanfiction - láska

hudební skupina - violoncello - nehoda - rodina - vzpomínání

střední škola - introvert - deprese - neočekávané přátelství - 90. léta

deprese - psychiatrická léčebna - pokus o sebevraždu - střední škola

Výhra

A o jakou knihu se vlastně bude soutěžit?


Jde o knihu Dash & Lily: Kniha přání od autorů Davida Levithana a Rachel Cohnové. Kniha se odehrává v New Yorku v období Vánoc a příběh začíná v jednom starém knihkupectví... Co víc si přát? :) Doufám, že nikomu nebude vadit, že už jsem knihu jednou četla, ale dávám ji do soutěže, protože je jako nová. Mně samotné nepřijde nic špatného dát do soutěže knihu, která není úplně nová, zvlášť pokud je v dobrém stavu, ale někomu by to vadit mohlo, proto mi přijde fér to sem napsat. :) 

Doufám, že se při soutěžení třeba i zabavíte a že se zapojíte. Těším se na vaše odpovědi a doufám, že jsem vás s těmi Vánoci ještě moc nevystrašila (já sama mám pořád léto)! 
Mějte se moc hezky. :)

Výherkyní se stává...
Andrea Č.
(nebudu zveřejňovat celé jméno, výherkyni jsem zaslala email)

13 komentářů:

  1. jéj, je to strašne super súťaž, ale young adult nečítam. Rozoznala som "až" tri knihy, tak asi teda pošlem mail :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Mail už jsem dostala. :) Tři knihy je super číslo!

      Vymazat
  2. To je hodně dobrý nápad :-) Podobnou soutěž jsem ještě neviděla. Věděla jsem teda 6 a samotnou mě to překvapilo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá soutěž! Tahle hra mě bavila :) Odpověděla jsem na všechny otázky, jen u jedné si nejsem jistá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsem ráda. :) Je skvělé, že jsi toho věděla tolik! :)

      Vymazat
  4. Škoda, že jsem si teď nakoupila knížek, jak blázen a ani je nemám čas číst :( holky, jestli máte zájem, včetně blogerky, přijďte si ke mě na blog zasoutěžit o super balíček (fingrs,iam,claires,essence..) WWW.THEDENNIESSK.BLOGSPOT.CZ :) GIVEAWAY !

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Za zkoušku nic nedáš :). Hodně štěstí. :)

      Vymazat
  6. Tohle je vážně dobrý nápad. Pár jsem jich uhádla, ale nebudu soutěžit. Knihu jsem četla a moc se mi líbila, ale asi ji nepotřebuji ve své skromné knihovničce. :D Doufám, že bude nějaká podobná soutěž :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz