23. 12. 2015

Hudba pro učení a čtení

Jsem čtenář, který při čtení poslouchá hudbu. Většinou jsou to soundtracky, houslové covery nebo klasická hudba. Tyto skladby mi mimo jiné i dost pomáhají s učením - dokážu se díky nim soustředit jen na to, co dělám (od učení definic po psaní recenze). V dnešním článku vám ukážu několik mých nejoblíbenějších. :)

1. The Imitation Game Soundtrack
Někdy uklidňuje, někdy mi dodává energii... Je to taková směsice všeho. 


2. The Theory of Everything Soundtrack (The Arrival of the Birds & Forces of Attraction)
Tyto dvě skladby se mi ze soundtracku líbí nejvíc, poslouchám je moc ráda. :) Hlavně Forces of Attraction.


3. Album Elements od Ludovica Einaudiho
Nejradši mám z tohoto alba skladbu Night, ale všechny jsou naprosto úchvatné. Ludovico Einaudi má nádherné skladby i mimo toto album (např. soundtrack k Intouchables), ale tyto mám nejraději. Tato hudba mi nejvíce pomáhá s učením, protože hodně uklidňuje. :)


4. Interstellar - Main Theme - Hans Zimmer
Trochu vážnější, ale neuvěřitelně krásná skladba... Často pouštím pořád dokola.


5. Pride and Prejudice Soundtrack
Klasika, která mě občas trochu omrzí, ale někdy je zase skvělou kulisou... :) Na Pýchu a předsudek musí být ta správná nálada.


6. Cokoli od Lindsey :) 
Můj největší vzor... Co dodat, mohla bych její hru na housle poslouchat donekonečna. Její cover na Hallelujah je překrásný, určitě se na něj podívejte. :)

2 komentáře:

  1. Zboznuji tyhle typy clanku..:3 Vzdy si najdu nejake nove pekne pisnicky do playlistu...

    Jen skoda ze u cteni nedokazu poslouchat pisnicky - v zaveru pak bud ignoruju knihu nebo pisnicku.

    OdpovědětVymazat
  2. SEZNAM KNIŽNÍCH BLOGERŮ - http://www.cathychloupkova.cz/2015/12/knizni-blogeri.html

    Ahoj,
    napsala jsi pod článek Knižních blogerů své údaje a byla jsi tak přidána do seznamu. Prosím překontroluj si, zda všechny informace souhlasí a pokud ne, dej vědět. Taky tě prosím o umístění ikonky/banneru Knižních blogerů někam viditelně na blog (v článku najdeš i html kód, který stačí zkopírovat), aby i další čtenáři a blogeři našli k seznamu cestu snadněji.

    Děkuji.

    Pěkný den.
    Cathy Chloupková
    WEB: CathyChloupkova.cz
    EMAIL: CathyChloupkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)