22. 12. 2015

Povánoční Read-a-thon!

Adéla a Šárka letos pořádají Povánoční Read-a-thon, do kterého se moc ráda zapojím, proto přispívám s článkem! :) Originální článek naleznete tady. Jde o to, že v týdnu od 24. do 31. prosince budete číst pouze knihy, které jste dostali od Ježíška. S tím, že jde o read-a-thon, takže jde hlavně o to, abyste přečetli co nejvíce knih. Já v tuto chvíli ještě nevím, jaké knihy najdu pod stromečkem, proto nemám žádný plán. Je ale povoleno číst i knihy z minulých let (pouze jste je museli dostat k Vánocům). Tento článek budu průběžně aktualizovat - jak 24. 12. se seznamem knih, tak v průběhu čtení. :) Určitě se zapojte taky, ať je větší podpora a přečteme toho co nejvíc!

Určitě toho moc nepřečtu 24., 25. a 31. prosince - to budu hlavně s rodinou. I tak se ale pokusím otevřít knihu, i kdyby jen na chvíli. 

Seznam knih

K letošním Vánocům jsem nakonec dostala pouze tři knihy - Bestiář Harryho Pottera, Podivnou knihovnu od Murakamiho a Velkého Gatsbyho (všechny tři jsou naprosto nádherné!)... Proto zapojím i Harryho Pottera, kterého jsem dostala asi před třemi lety (stále ale nemám přečtený 6. a 7. díl, 5. mám právě rozečtený). 

Knížky už jsem se snažila i seřadit v pořadí, jak bych je chtěla přečíst :).

Podivná knihovna - Haruki Murakami
Harry Potter a Fénixův řád - J. K. Rowling (dočíst - před 24. 12. jsem byla na str. 309)
Velký Gatsby - Francis Scott Fitzgerald
Harry Potter a Princ dvojí krve - J. K. Rowling (při nedostatku)

1. den: 24. prosince

Přečetla jsem 20 stran z Fénixova řádu a večer po rozbalení dárků jsem se ihned začetla do Podivné knihovny, kterou jsem přečetla opravdu za chvilku, protože je to velmi krátká knížečka. Ze začátku jsem do ní chtěla jen tak nahlédnout a nakonec jsem si ji přečetla celou... Brzy napíšu recenzi. :)

Celkem přečteno: 84 stran

2. den: 25. prosince
Přečteno pouhých 21 stran z pátého dílu Harryho Pottera. Opravdu nechápu, co se to se mnou děje, že vůbec nečtu...

Celkem přečteno: 21 stran
Za celý read-a-thon: 105 stran

3. den: 26. prosince
Dnes to bylo velice slabé, byli jsme na návštěvě u vzdálenější rodiny, takže jsem se ke čtení dostala až večer a to už jsem byla unavená. Jsem ale ráda, že jsem knížku alespoň otevřela. :) Četla jsem Harryho Pottera (5. díl).

Celkem přečteno: 32 stran
Za celý read-a-thon: 137 stran

4.-7. den: 27.-30. prosince
Trochu jsem zapomněla aktualizovat článek, každopádně... Dostala jsem se na stranu 630 v Harrym Potterovi (5. díl), což znamená, že jsem přečetla 248 stran + jsem přečetla celého Velkého Gatsbyho, takže 160 stran. 

Celkem přečteno: 408 stran
Za celý read-a-thon: 545 stran

8. den: 31. prosince

Dočetla jsem celého Harryho Pottera (5. díl), což mi udělalo neuvěřitelnou radost. :)

Celkem přečteno: 170 stran
Za celý read-a-thon: 715 stran

Za celý read-a-thon jsem tedy zvládla tři knížky a přes 700 stran. Určitě to mohlo být lepší, ale já jsem spokojená i tak. :) Děkuji autorkám za pořádání read-a-thonu!

4 komentáře:

  1. Super! Jsem ráda, že se zapojíš. :) Hodně štěstí. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je mega! Jedna z mych top bloggerek se účastní meho (a Šárčineho) read-a-thonu!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem zvědavá, jak to celé nakonec dopadne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz