17. 12. 2015

Radost z prvního recenzního výtisku

K tomuto článku ani není třeba psát více... Jen jsem se chtěla podělit o mou radost ze spolupráce s Martinus.cz a s první knihou, kterou mi zaslali - Alive od Scotta Siglera, zatím bohužel nepřeložená z angličtiny, ale slyšela jsem na ni samou chválu, takže se do ní pouštím v angličtině a nemůžu se dočkat! :)
Ke knize mi z Martinusu zaslali ještě spoustu věcí navíc, ale dost jsem jich už rozdala po rodině a kamarádech (přišlo mi zbytečné nechávat si tři záložky, dvě vysačky na dveře,... tak jsem si vše nechala jednou). Děkuji!

Doufám, že vám dnes také něco udělalo radost :).

4 komentáře:

  1. Gratuluji ti k prvnímu recenznímu výtisku :) Zrovna Alive je opravdu zajímavý kousek :) Pokukovala jsem po něm v angličtině, tak jsem moc zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Recenze bude ke konci prosince nebo začátkem ledna :)

      Vymazat
  2. Gratuluji ke spolupráci a užij si knihu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)