9. 12. 2015

Vánoční TBR + Jak jsem na tom momentálně se čtením

Sice už máme třetinu posledního měsíce tohoto roku za sebou, ale to mi nebrání podělit se s vámi o seznam knih, které si plánuju jsem měla v plánu si přečíst v prosinci a především o prázdninách. Nakonec vůbec nevím, jak to bude, jelikož momentálně vůbec nestíhám (škola, vánoční koncerty, taneční - tento týden máme prodlouženou a spousta dalších věcí). Zkrátka je toho teď tolik, že si musím hledět především toho, abych vůbec nějak přežívala a abych se donutila spát více, než pouhých pět hodin denně (někdy bohužel i méně, ale to hlavně proto, že mám problémy se spaním). 

Vrátím se ke knihám. Původně jsem měla v plánu si vše "potřebné" dočíst v listopadu, prosinec si udělat Potterovský a dočíst pátý, šestý a sedmý díl této krásné série, která je na Vánoce jako stvořená. Nakonec jsem ale opět tam, kde jsem byla, mám rozečtené asi tři knihy a kdo ví, zda se k Harrymu letos ještě vůbec dostanu. 

Můj problém je ten, že začnu číst nějakou knihu, ale jak nemám na čtení čas, tak přečtu třeba deset stránek denně (a to už je úspěch). A je logické, že když čtete tak málo, tak se v knize vůbec neposouváte dál a ať už jde o jakkoli napínavý příběh, přestane vás to bavit. Takže jsem v poslední době začala číst neskutečné množství zajímavých a skvělých knih (Frankieho otázky před spaním, Deník Anny Frankové, Útěk do divočiny), ale vůbec jsem se do nich nedokázala začíst, protože neustále myslím jen na to, co mě čeká, že nemám čas, že nic nestíhám a co všechno ještě musím udělat. Knížky tedy asi přestanu číst a začnu znova, až nebudu mít tolik starostí, abych si je opravdu užila. :)

Z uvedených důvodů jsem se rozhodla, že čtení teď na krátkou chvíli stopnu a do konce příštího týdne si dám pauzu. Pak už mě vlastně nečeká nic, 21. a 22. prosince jsou na programu nějaké přednášky a od 23. máme do konce roku volno :). Nevím, kolik toho za těch deset dní stihnu přečíst - moc toho asi nebude, ale i tak bych chtěla stihnout alespoň dvě nebo tři knihy. :) Ještě ale vůbec nevím co, protože teď mám doma spoustu knih, ať už je to můj plánovaný Harry Potter, knihy z knihovny (těch je asi devět) nebo můj historicky úplně první recenzní výtisk od Martinusu. Mám tedy opravdu z čeho vybírat a protože nemám ponětí, co z toho si přečíst, napadlo mě, že sem napíšu seznam a kdo by chtěl, může mi do komentářů napsat, která kniha (pokud některou z nich četl) ho bavila, která by se podle něj na prádzniny hodila, a tak dále. :) 

........

O pár minut později (tento článek je opravdu zvláštní):

Udělala jsem seznam a došlo mi, že kromě Harryho, recenzáku (Alive od Scotta Siglera) a druhého dílu Sirotčince slečny Peregrinové tady mám pouze spoustu povinné četby, válečné literatury a smutných příběhů o smrti. 

Takže to vypadá, že si o prázdninách přečtu pátý díl Harryho Pottera, Alive a Podivné město. Dovolím si tady sama sobě zatleskat, protože jsem právě vytvořila svůj TBR list, který bych i mohla dodržet, což je u mě opravdu co říct. Omlouvám se všem, kteří četli až sem a museli číst moje myšlenkové pochody, ale občas jsem opravdu nevyzpytatelná. :D 


Doufám, že si všichni užíváte pěkné vánoční období (bez sněhu) a nedostává vás to do depresí jako mě (což je zrovna v tomto období dost nepříjemné). Taky bych vám přála, aby vám učitelé nedali všechny velké písemky na poslední školní týden tohoto roku (ti naši by si taky mohli uvědomit, že Vánoce mají být svátky klidu).
Užívejte si Vánoc.
A nebojte, už brzy se tady objeví i normální článek, nejspíše recenze. 
A. 

6 komentářů:

  1. Spřízněná duše! Ani nevíš, jak tě chápu.. S tím čtením to mám momentálně hodně podobné (máme velice, ale velice ráznou učitelku na matiku..:D), škola, čekají mě přijímačky, všechno se to kupí, no zkrátka děs..!
    Přeju hodně štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, taky Ti přeji hodně štěstí, aby jsi to nějak přežila! :)

      Vymazat
  2. Vánoční nálada mě ještě nechytla, což je hodně špatný a stále si neuvědomuji, že bych měla konečně začít nějak nakupovat dárky. S písemkami to máme teď podobně, třeba teď jsem dopsala slohovku (ve dvě ráno). Těším se, až budou prázdniny a já si budu moct v poklidu číst s čajem u krbu. Tak Ti držím palce, ať Ti všechno výjde.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě naštěstí žádná povinná četba netrápí. Jako mohla bych třeba něco začít číct k maturitě s předstihem, ale komu by se chtělo?
    Takhle doufám, že přečtuminimálně všechny knížky, co mám z knihovny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už čtu k maturitě, i když jsem v prváku, máme to tak povinně. Každý rok okolo 20 knih, ze seznamu těch 70 bychom měli přečíst všechny a pak až si vybrat... Jsem ale ráda, že pak budu mít méně práce a vyberu si knihy, které mi sednou a budou se mi líbit :)

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz