4. 1. 2016

Co si přečtu, až to dočtu (hra)

Rozhodla jsem se zapojit do výzvy, hry, tagu či jak to chcete nazývat, který jsem našla na blogu Tam, kde padají hvězdy. Autorčin blog čtu moc ráda, takže doporučuji navštívit :). Na začátku člověk opravdu nemůže mít žádnou představu o tom, co by mu mohlo nakonec vyjít. Takže doporučuji, pokud chcete své další čtení přenechat osudu...
  1. Kniha, kterou právě čteš: Alive
  2. Křestní jméno autora této knihy: Scott
  3. Kniha autora, který má stejné křestní jméno jako autor knihy, kterou právě čteš: Velký Gatsby (no dobře, je to až jeho druhé jméno, ale nic lepšího mě opravdu nenapadlo...)
  4. Hlavní postava knihy z bodu 3: Kdybych uvedla Gatsbyho, asi bych v pátém úkolu nenašla vůbec nic, takže použiji jméno vypravěče - Nick. 
  5. Kniha s postavou stejného jména, jako postava z bodu 4: Zmizelá
  6. Přidej fotku obálky knížky z bodu 5: obálka dole vlevo
  7. Najdi jinou knižní obálku, která má s obálkou z bodu 6 něco společného (čím větší podobnost, tím lépe): Obálka dole vpravo - nevím, jak moc jsem se trefila, ale přijde mi podobné písmo, tmavé pozadí a kombinace černé, bílé a červené (navíc se na obou obálkách objevují vlasy, ale to není moc dobrý důvod :D).
  8. Uveď originální název knihy s obálkou z bodu 7: The Edge of Always
  9. Najdi knihu, jejíž název obsahuje slovo, jaké obsahuje i název knihy z bodu 8: We'll Always Have Summer
  10. Z přeloženého názvu této knihy vyber slovo: "léto"
  11. Toto slovo najdi v anotaci jakékoli knihy, která u nás vyšla: Zápisník jedné lásky 
  12. Najdi na nějakém blogu recenzi na knihu s anotací z bodu 11 (klidně okomentuj, autor bude mít radost!): Rozhodla jsem se čerpat rovnou z blogu autorky této hry, takže její recenzi najdete tady :).
  13. Podívej se, na jakou knihu napsal bloger recenzi před (popř. po) recenzí knihy z bodu 12: Před touto knížkou jsem našla recenzi na Ostrov lhářů a při té příležitosti jsem si řekla, že bych si mohla dát rereading - přeci jen jsem si stejně plánovala přečíst tuto knížku ještě jednou, protože mě zajímá, jak to uvidím teď, když už vím konec. 
  14. Přečti si knížku z bodu číslo 13: Jdu na to hned jak budu moci! :)

2 komentáře:

  1. Skvělý tag :) Určitě ho taky zkusím :) Jsem zvědavá, k jaké knize se dopracuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. jéj, je to strašne super, :D ja sa však do takýchto vecí nezapájam, aj tak by som to nedodržala, aj keď mám na pláne čítať dáku knihu, vždy mi do toho príde nejaká iná, ktorá ma v daný moment napadne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz