12. 1. 2016

Moje cíle na rok 2016

Všichni už články tohoto typu napsali, protože jsme už v polovině ledna. I já jsem si ale sepsala několik věcí, kterých bych chtěla v tomto roce dosáhnout. Myslím, že když budou na blogu, budu si je moci častěji připomínat, což je hlavní důvod, proč je sem píšu. Na konci roku bych ráda napsala článek o tom, jak se mi dařilo a co všechno jsem udělala. :) 

1. Cestování
V tomto roce mě čeká školní zájezd do Švédska a Dánska, potom bych se ráda podívala do Prahy, což sice není nic tak velkolepého, ale bydlím 300 km daleko a Prahu miluju, takže bych se tam opět ráda vrátila. No a nakonec tady mám Amsterdam, což je město, kam mě to momentálně táhne úplně nejvíc a moc ráda bych tam zajela, i kdyby to bylo jen na pár dní. 

2. Knihy
Mám i pár předsevzetí či cílů týkajících se knih. Mým cílem je letos přečíst 61 knih (obráceně 16 :)). Hlavní cíl je ale číst knihy, které mě doopravdy zajímají. Nečíst je, protože se líbí jiným lidem, ale protože zaujmou mě. 
A obrovským předsevzetím, které si na rok 2016 dávám, je koupit si za celý rok pouze 20 knih. V podstatě jde o to, že chci číst povinnou četbu a knihy, které už mám doma, a v tom mi brání všechny ty nové knihy, které si kupuju. Navíc máme skvělou knihovnu, kde bude 90 % titulů, které si budu chtít přečíst (akorát si na ně budu muset počkat). A taky chci tento rok dost peněz ušetřit. Ačkoli knihy určitě nejsou mrhání penězi, dám za ně veškeré své peníze a to už si teď nemůžu dovolit. 

3. Škola, vzdělání
V tomto roce se chci nejvíce věnovat matice a francouzštině, ale chci se zlepšit celkově. Chci vkládat více času do přípravy a průběžného učení. Je teprve 12. ledna, ale zatím se mi to celkem daří. :) Taky bych se chtěla věnovat zeměpisu, ale v tom smyslu, že si chci letos zjišťovat více informací o místech, která mě zajímají a o kterých toho moc nevím (normálně na to nemám moc čas, takže si na to ten čas chci udělat).
A nakonec, chtěla bych se přestat stresovat kvůli věcem, které jsou ve výsledku úplně bezvýznamné.

4. A všechno ostatní :)
Několik dalších věcí, kterých bych chtěla letos dosáhnout:
  • Najít si brigádu na léto - možností mám více než dost, takže si prostě něco najdu a v létě budu pracovat.
  • Posunout se o level dál v houslích, naučit se nové techniky, naučit se nové skladby,...
  • Cvičit jógu, alespoň jednou týdně.
  • Více chodit ven na procházky.
  • Zbavit se věcí, které ve svém životě nepotřebuju a jednou za tři měsíce udělat unhaul knížek.
  • Udělat stojku bez zdi :) (pro někoho je to možná úplně primitivní, ale mně to dělá problémy a hlavně z toho mám strach, takže bych to ráda překonala).

A čeho chcete letos dosáhnout vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za komentáře. :)