14. 1. 2016

UNBOXING #1 - albatrosmedia.cz

Protože jsem měla slevový kód na albatrosmedia.cz s 25% slevou a poštovným zdarma (+ na albatrosmedia už jsou tak jako tak knihy se slevou), využila jsem ho a objednala jsem si rovnou tři knihy od CooBoo.



První knihou je Rudá královna od Victorie Aveyard, která prolétla celou blogosférou. V Česku jsem slyšelha hodně názorů, někdo je nadšený a někdo to ani nedočetl, ale od zahraničních youtuberů jsem na ni slyšela samou chválu, takže jsem se rozhodla jí dát. Měla jsem teď chuť přečíst si něco na styl Divergence a upřímně, ani mi nebude vadit, když tam budou nějaké podobnosti (ne zrovna s Divergencí, ale třeba se Skleněným trůnem nebo Selekcí, což jsem stejně nečetla). Přijde mi, že v tomto žánru už není moc co nového vymyslet. Zaujal mě ale nápad s rozlišnou barvou krve. :) Knížku už mám rozečtenou a brzy se na blogu objeví i recenze.

Rudá královna mi bohužel přišla trošku poničená, což je sice riziko u objednávání knih online, ale další dvě knihy jsou naprosto v pořádku. Na hřbetě je nahoře otlučená a dole má rýhu, na zadní straně je přebal trochu natržený a stránky jsou zašpiněné… Docela mě to mrzí, protože jinak je obálka moc pěkná...

Nicméně Krycí jméno Verity vše napravilo, protože obálka je nádherná. Když jsem viděla fotku obálky, tolik se mi nelíbila, ale naživo je moc pěkná. Přebal je jakoby sametový, nápis vysouplý a i pod přebalem je zajímavá. Tuto knihu už také četlo mnoho lidí a stejně jako u Rudé královny taky čtu smíšené recenze, ale téma mě opravdu láká, takže si na ni chci udělat svůj názor. 

Nakonec tady máme Potrhaná křídla od Ruty Sepetys. Na knihy od této autorky slýchávám mnoho dobrých ohlasů a Potrhaná křídla mě zaujala tím, že je příběh zasazen do New Orleans v padesátých letech a hlavní “hrdinka” Josie žije s matkou, která se živí prostitucí a moc o ni nejeví zájem, zatímco Josie má mnoho snů (například chce vystudovat) a chce začít žít nový život. Není to ovšem tak jednoduché. Na knížku se z těchto tří těším asi nejvíc, protože už teď, i když jsem knihu nečetla, Josie strašně fandím a doufám, že se jí její sny splní... Trochu se ale bojím, aby to neskončilo smutně.

Četli jste některou z těchto knih? Pokud ano, napište mi do komentářů váš názor, ráda si ho přečtu. :)

4 komentáře:

  1. Krásné přírůstky :) Všechny knížky jsou hodně lákavé :) Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rudou královnu závidím, snad se k ní taky brzy dostanu a snad ji budu mít i doma ^^ jinak moc hezké přírůstky! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)