19. 5. 2016

Co se dělo?

Po necelém měsíci vás vítám u dalšího článku. Proč jsem tady nebyla? Ani sama nevím. Nemám vůbec žádné výmluvy, protože školu jsem zvládala a měla jsem dokonce i hodně volného času - jen jsem ho výjimečně trávila jinak než čtením a blogováním. Hodně jsem malovala a hrála na housle (včera jsem měla koncert a za pár dní budu mít další). Do obou těchto aktivit jsem se ponořila trochu více, než je u mě známo, a opravdu mě to bavilo. A taky jsem si asi konečně našla svůj vlastní způsob učení, díky kterému jsem se po pěti letech přestala stresovat a začala žít trochu klidnější život (a zároveň mít dobré známky). Zkrátka a dobře, občas malá pauza - od různých aktivit - není na škodu. 

Teď už jsem ale zpátky a opět čtu. Ačkoli to vypadá, že recenzi na druhý díl Monumentu (Nebe v plamenech) už dohromady nedám, protože je to vážně dlouho, co jsem tu knížku četla, plánuji sepsat recenzi na druhý díl Sirotčince slečny Peregrinové - Podivné město a dále by měl vyjít ještě unboxing a něco ve stylu "nové přírůstky". Další plány už ale nemám (snad kromě recenze na knihu, kterou uvidíte v unboxingu), takže uvidím, kam mě knížky zavedou. :)

Jinak jsem momentálně bez peněz, ale kdybych nebyla, hned běžím do knihkupectví a koupím si Ready Player One. Četla jsem si z té knížky první kapitolu a neuvěřitelně mě zaujala. Už jsem ji zkoušela číst dříve, v původním vydání, ale kdo ví proč, tehdy mě tolik nechytla. Teď si ji ale vážně chci koupit (navíc když má teď tu hezkou novou obálku... znáte to). Potom se ještě těším na Mechanického prince, ovšem zjistila jsem, že jsem zapomněla polovinu věcí, které se udály v prvním díle (a to jsem ho četla teprve v listopadu). Budu doufat, že v průběhu čtení druhého dílu si na všechno nějak rozpomenu. A jak už jsem řekla, jsem bez peněz, takže budu doufat, že mi mamka nadělí letos k narozeninám poukázky do neoluxoru jako minulý rok. :D To je ten nejlepší dárek na světě.

Na jaké knížky se teď těšíte vy? :)
Ailes

4 komentáře:

  1. Na Mechanického prince se taky těším. Ale už jsem to četla dřív. Každopádně až vyjde třetí díl, dám si re-reading celé série včetně Nástrojů smrti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nástroje smrti jsem nikdy nedočetla kompletně, takže přemýšlím, že po Pekelných strojích si přečtu i TMI :)

      Vymazat
  2. Já zrovna Ready Player One čtu a musím říct, že to není nejjednodušší čtení, přesto ale napínavé a zábavné :) Snad už bude brzy recenze :) Jinak gratuluji k vyvážení života, většímu klidu a menšímu množství stresu - já právě teď válčím s návalem práce, nevím kam dřív skočit, tak přeji lidem kolem sebe trochu jarní pohody :) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ti přeji, aby jsi to trošku vyvážila :) Občas je toho prostě hodně, ale je důležité hledat ten klid v maličkostech. A naplánovat si všechno tak, aby se to dalo stihnout (což byl dříve můj hlavní problém). Taky se měj krásně a ať se ti vše daří. :)

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz