27. 5. 2016

UNBOXING | Konečně je doma!

Od Martinusáků mi přišla k recenzi kniha, jejíž vydání jsem dlouho očekávala a těšila se na něj. Když už jsem ji tedy konečně měla doma, říkala jsem si, že bych mohla nafotit unboxing - tak tady je! :)


Myslím, že není třeba napínat... Zde je už samotná kniha spolu s drobnostmi, které mi s ní byly zaslány: 


Jedná se o třetí a záverečný díl série Sirotčinec slečny Peregrinové, tentokrát s názvem Knihovna duší. Musím říct, že knížku už mám rozečtenou a i když jsem teprve na začátku, zatím mě moc baví.


Jako vždy mi s knihou přišly i krásné záložky a milý vzkaz. :)


 Zatímco ve druhém díle jsme si na začátku knihy mohli připomenout hlavní postavy, v tomto díle jsou vysvětlené pojmy ze světa Podivných. 
Původně jsem vám chtěla i ukázat, jak vypadá kniha bez přebalu, ale řekla jsem si, že ten zážitek by si měl každý zažít sám (jelikož je prostě bez přebalu nádherná).


A takto už vypadají všechny tři knížky vedle sebe. :)

Četli jste Sirotčinec slečny Peregrinové?
Ailes

5 komentářů:

  1. K této sérii jsem se ještě nedostala, ale mám ji také v plánu, avšak než se k tomu dostanu... znáš to ^^ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tato trilogie zatím příliš neláká, přesto jsem zvědavá na recenzi :) Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný přírůstek :) Tahle série mě hodně láká, jen jsem se k ní ještě nedostala :) Snad to stihnu dříve, než bude film :) Krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)