9. 6. 2016

BOOK HAUL | květen 2016

Ach ano, na rubriku book haul jsem tak nějak zapomněla a poslední příspěvek do ní napsala v říjnu. Občas se to takhle zkrátka sejde, a půl roku je pryč. Sem tam si zapomenete zapsat, jakou knížku jste si koupili, pak od někoho nějakou dostanete, občas nějakou vyhrajete, ale dohromady to nakonec stejně nedáte, tak si řeknete, že to zase zkusíte příští měsíc. 
Tento měsíc jsem se ale snažila, vše si pilně zapisovala a hle - po šesti měsících přidávám příspěvek o knihách, které jsem za jeden měsíc stihla nasbírat. :)


Začnu recenzním výtiskem od Martinusu. Knihovnu duší (Ransom Riggs) už jste mohli vidět v unboxingu. Jedná se o  závěrečný díl trilogie Sirotčinec slečny Peregrinové a já jsem se na něj hrozně dlouho těšila. Momentálně ho mám rozečtený (stejně jako dalších pět knih...) a zatím se mi moc líbí. Vypadá to, že bude i o trochu více akční oproti druhému dílu. 

K narozeninám jsem dostala Ready Player One (Ernest Cline). Myslím, že tuto knihu už ani představovat nemusím, slyšeli už o ní všichni... Ale zkrátka a dobře, jedná se o druhé české vydání,  původně vyšla v takovém tmavém paperbacku a upadla do zapomnění. Když jsem ji tehdy četla, nedostala jsem se ani přes první kapitolu, teď, když jsem ji rozečetla v tomto vydání, nemohla jsem se od ní odtrhnout. To mě dohání k nepříjemnému zjištění, že obálky na mě očividně mají mnohem větší vliv, než jsem si kdy myslela... A nebo to je taky tím, že tehdy jsem ji měla půjčenou z knihovny, a do mých knih se mi vždycky chce o něco víc, než do těch půjčených. Což je stejně sobecké jako ten fakt s obálkami. Přejdu raději na další knihu.

Ostatní knihy už jsem si koupila. Díky nějaké akci kdo ví kde (opravdu se omlouvám, ale už si vůbec nepamatuji, z jakého eshopu jsem ty knihy objednávala) jsem si koupila The Picture of Dorian Gray a A Study in Scarlet. Na obě knihy se moc těším, hlavně na Sherlocka, protože je to prostě Sherlock. A ty obálky... Asi si je nechám na léto, až na ně budu mít dostatek času. :)

Na začátku května jsem ještě jela do Prahy na krátký jednodenní výlet, který se nemohl obejít bez návštěvy Paláce knih. Bohužel mě ale v tu chvíli nic nezaujalo, protože jsem očekávala vydání jiných knih, na které jsem se těšila. Nakonec jsem se domů vrátila s knížkou, nad kterou jsem dlouho váhala, jelikož nemusím knihy psané youtubery - A Work in Progress od Connora Franty. Stále nevím, jestli to bude stát za to, ale doufám, že mě to alespoň inspiruje, rozesměje... Zkrátka doufám, že to bude o něčem.

A na úplném konci května jsem si ještě šla koupit Mechanického prince od Cassandry Clare, druhý díl série Pekelné stroje. Je to další mnou dlouho očekávaná kniha, na kterou se nemůžu dočkat (a už teď mě štve, jak dlouho budu čekat na Mechanickou princeznu). A úplně neplánovaně jsem se domů vrátila ještě s Jiskrou v popelu od autorky jménem Sabaa Tahirová (jejíž křestní jméno trapně neumím skloňovat), knihou, o které mluvili úplně všichni a všichni už ji četli... Nebo mám alespoň takový pocit. Dlouho jsem jí odolávala, ani se mi nelíbila obálka, říkala jsem si, že to bude další příběh na stylu Divergence, Hunger Games, Selekce, Skleněného trůnu a tak všeho dohromady, nicméně pak jsem ji viděla naživo a přečetla si anotaci. A ano, musím uznat, že to zní vážně hodně zajímavě, navíc jsem ještě nečetla negativní recenzi. Tak uvidíme, jestli se taky přidám k těm nadšeným čtenářům. :) 

Jaké knihy v květnu obohatili vaši knihovničku?
Ailes

6 komentářů:

  1. Celkom pekná kôpka :) Ja som z týchto čítala iba dve. Clockwork Prince (z celej série mám veľmi zmiešané pocity) a Ready Player one, ktorú som tiež nezbožňovala tak ako väčšina ľudí, ale bolo to veľmi zaujímavé. Čo sa kníh od youtuberov týka, jediná, ktorú mám a čítala som je The Amazing Book Is Not On Fire, lebo zbožňujem Dana a Phila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné kousky. Jiskra se mi hodně líbila a Mechanický princ mi přišel včera :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné přírůstky :)
    Sirotčinec slečny Peregrinové mě už hrozně dlouho láká, tak snad se k němu už brzy dostanu..
    Jiskra v popelu je opravdu dokonalá, můžu ti ji jen doporučit :) Také jsem se hodně bála, že se budou další Hunger Games nebo jiné dystopie spojené dohromady, ale nakonec mě to hrozně mile překvapilo a byla jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiskru v popelu teď zrovna čtu a jsem z ní také nadšená (alespoň zatím, jsem v polovině). :)

      Vymazat
  4. Na Knihovnu duší se hodně těším. Mechanického prince jsem kdysi četla, ale v angličtině a nikdy jsem tu sérii nedočetla :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  5. I já jsem vlastníkem jednoho výtisku Mechanického prince a Ready player one. Doufám, že se k nim brzy dostanu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz