18. 8. 2016

Srpnový book haul

Dlouho jsem si teď nekupovala žádné knihy, protože jsem nějak necítila potřebu tak udělat - já vím, pro knihomola zvláštní situace, která většinou moc často nenastává. Nicméně jsem si stále vedla svůj krátký seznam knih, které bych si chtěla pořídit (když už sem kniha spadla, musela jsem ji opravdu hodně chtít) a teď, když jsem měla peníze z brigády, jsem se rozhodla, že si udělám radost. A tak jsem šla a všechny si je koupila. Jenže místo původních třech jsem se vrátila s pěti! Řekla bych, že asi nejsem jediná, kdo zažívá takové situace.


1. Bílý tesák - Jack London
Od Jacka Londona jsem ještě žádnou knihu nečetla, nicméně Bílého tesáka jsem si chtěla přečíst už od doby, kdy nám o této knížce říkali učitelé na nižším stupni základní školy. Takže se na ni moc těším.

2. Nedej se - Rainbow Rowell
Přiznám se, že když jsem slyšela o vydání Carry On, vůbec mě to nelákalo, hlavně proto, že úryvky o Bazovi z Fangirl mě vůbec nebavily a přeskakovala jsem je. V knihkupectví jsem si ale přečetla anotaci a řekla jsem si, že by to nakonec mohla být i pěkná fantasy kniha, možná trochu pohádková. Takže jsem na ni zvědavá. :)

3. Bábovky
I Bábovky jsou jedna z těch knih, které jsem sledovala na všech knižních blozích a četla ty pozitivní recenze, až jsem to jednoho dne nevydržela a rozhodla jsem se, že sama zjistím, co je na Bábovkách tak úžasného.

4. Anna a Vlaštovčí muž
Annu a Vlaštovčího muže jsem z neznámého důvodu úplně přehlížela. Nějak se mi nelíbila obálka, nebo co já vím. Obálka je sice ve skutečnosti krásná, jednoduchá, ale na obrazovce všechny vypadají hůř, než ve skutečnosti. Až jsem pak přečetla jednu jedinou recenzi, a ta mi stačila. Proč? Protože je to prý spojení Malého prince a Zlodějky knih. Je třeba něco dodávat? 
Není. 
Prostě se na ni neskutečně moc těším.

5. Jáma a kyvadlo a jiné povídky - Edgar Allan Poe
Od Poea jsem četla jen Havrana a Černého kocoura, ale tyto malé kousíčky jeho tvorby mě přesvědčily o tom, že ačkoli z duše nenávidím horory, Poeova tvorba za to stojí. Chtěla jsem si přečíst další povídky a sáhla jsem po tomto překrásném vydáním od Omegy. 

Moje pěněženka sice pláče tiše v koutě, ale já jsem nejšťastnější člověk na světě. :)

13 komentářů:

  1. Krásné přírůstky :) Nedej se bych si taky chtěla pořídit :) Příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné knihy. Nejvíce bych si chtěla koupit samozřejmě Bábovky, ale i knihu Nedej se. Moc se na knížky těším a doufám, že mě nezklamou. Krásná fotka jako vždy u tebe. :D
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se ti budou Bábovky i Nedej se líbit. :) Děkuju :). Udržet ty knihy v jedné ruce, to byl boj. :D

      Vymazat
  3. Nedej se, mám taky v plánu. Snad se mi bude líbit! :)
    Přeji příjemné čtení.

    OdpovědětVymazat
  4. Takové krásné knihy! <3 Bílého tesáka mám nově taky doma a hrozně se těším, až si ho přečtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším na Bílého tesáka. :)

      Vymazat
  5. Ja sa stále neviem rozhodnúť, či si mám Carry On prečítať alebo nie. Vo Fangirl som tie úryvky preskakovala, lebo ma netrápili a zdržovali dej samotnej knihy. Ale takto samostatne to môže byť úplne o inom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je právě taky ve Fangirl přeskakovala, proto jsem si Nedej se ani nechtěla přečíst, ale pak jsem si řekla, proč ne. :)

      Vymazat
  6. Carry on mě také vůbec neláká. Stejně jako ty jsem ve Fangirl fanfikční úryvky přetrpěla a vůbec mě nebavily. Asi tu knihu úplně nezatracuji, přece jen, RR je prostě dobrá v tom co dělá, ale spíš si ještě počkám na tvou recenzi, jestli ji budeš psát :)
    Bábovky zatím tak nějak obcházím obloukem, myslela jsem, že by mě nebavily, ale mám čím dál větší nutkání si je pořídit, protože ta obálka je roztomilá, čtou to všichni a to já pak chci taky :D
    Ostatní knihy asi také nejsou nic pro mě, klasika mě baví jen výjimečně (i když kdysi na střední jsem s ní žádný problém neměla, jen nějak nemám potřebu ji číst teď ve volném čase) a Anna mě taky nijak neláká. Takhle pohromadě ale tvoje přírůstky vypadají krásně :) Člověk se musí občas umět odměnit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenzi na Nedej se určitě napíšu. :) S Bábovkami jsem to měla úplně stejně. :D

      Vymazat
  7. Taky vždycky koupím víc knih než plánuju :D Moc pěkné přírůstky a super fotka! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz